2009-04-07

Memmas kundservicespaningar 7 april 2009

Tummen ner: Memmas spanare Ellens taxi dök inte upp trots beställning vilket ledde till att flyplanet fick vänta på henne på Axamo flygplats. När hon ringde för att reda upp med taxibolaget så att hon inte behövde betala dubbelt fick hon ett snäsigt svar i stället för hundra ursäkter.

Tummen upp: Underbara killar och tjejer på Apple Support som är kunniga, trevliga, hjälpsamma och låter som om de tar mitt problem på allvar. Jag blir nästan rörd när jag tänker på hur ni bidrar till att ytterligare stärka Apples varumärke.

Tummen upp: Memmas spanare Jens upptäckte på Arlanda att Europcar inte bara bjöd sina kunder utan även konkurrenten Avis kunder på kaffe. Denna billiga och enkla åtgärd fick Jens att fundera på att byta hyrbilsleverantör.

1 kommentar:

Västbacken sa...

Ja kaffe är ju viktigt för en del ;)