2008-12-12

Kommentera mera!

Bloggande är en övning i att skriva kort och kärnfullt. Förhoppningsvis lyckas jag också få ut en del tips och exempel vad gäller mässdeltagande och kundservice. Jag har också insett att för mig som arbetar solo ersätter bloggandet snacket med arbetskamraterna.

Och ni vet hur det är på fikarasten - man vill gärna få respons av de andra runt bordet. Annars känns det lite konstigt och man undrar om man sa något fel.

Ni är mina fikarastkompisar. Och ni är ganska många nu. Gör mig glad och skicka en kommentar då och då.

Ha en skön tredjeadventshelg!

6 kommentarer:

Västbacken sa...

Nu har jag slagit kullerbyttor och hoppat omkring som en galning men det blev inga snöänglar utan snöskyffel för det har vräkt ner snö idag.
Kram
Lotta

Åsa Dahlqvist sa...

Tack för kommentaren Lotta! Här i Jönköping skottar man inte snö, man väntar några dagar så har den smält bort.

Anonym sa...

Och jag som tyckte mitt julkort var häftigt. Men ditt var nog några snäpp bättre. :-)

Kram/Britta

Åsa Dahlqvist sa...

Britta: Det gäller att slå på stort i dessa kristider. :-)

Anonym sa...

Hej, här är jag. Har precis hittat hit och återkommer! Kram

Åsa Dahlqvist sa...

Välkommen åter, Katinka!