2008-11-06

Mitt Göteborg

När jag ska besöka Göteborg åker jag 1 timme och 40 minuter på Riksväg 40 från Jönköping. Vid Gårda svänger jag av och så parkerar jag här:
Om jag är i Göteborg å yrkets vägnar brukar jag gå in i det här huset:
Och om barn och make är med så traskar vi hit:
Men idag var jag med på Wednesday Relations intressanta seminarium om kundprogram och då fick jag runda Liseberg och ta mig hit (rekommenderas!):
Man börjar ju undra vad man skulle få se om man vågade sig ännu längre in den där jovialiska staden...

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är ju inte ett JÄTTEstort geografiskt område du rör dig inom, om än mycket trevligt. Välkommen till avenyn också! Och, om du vågar, kanske även Kungsportsplatsen :-)

Åsa Dahlqvist sa...

Lena, tack för tipsen! ;-)
Jag får väl riskera mitt liv bland lömska spårvagnar för att upptäcka lite mer av Sveriges framside-huvudstad.