2008-09-01

Mycket nu för Bosse

Jag: Ingen har ringt mig. Vi vill ha vår DN tillbaka!
Hon: Det kan bero på att det var så mycket förra veckan. Men jag ska stöta på Bosse igen.
(Jag tänker: Men ni lovade ju mig i torsdags att han skulle ringa på fredag!)
Jag: Ja, gör det. Vi har inte fått någon tidning på över en vecka!
Hon: Finns det något telefonnummer vi kan nå dig på?
(Jag tänker: Men det fick ni ju redan i onsdags!!! Har ni inga rutiner? Är det första gången ni måste ringa upp en kund?)
Jag: 070-7255145.

Kommer kundservice att få tag i Bosse? Får Bosse få en lucka under dagen? Är Åsa på hans prioritetslista? Eller kommer Åsas mobiltelefon vänta förgäves på hans samtal? Och hur kommer det hela att sluta - får Åsa nog och ringer till SvD i stället?

Fortsättning följer.

Läs även andra bloggares åsikter om kundservice, DN, Dagens Nyheter

Inga kommentarer: