2009-01-25

Kaffeabstinent omkörning på mässan

Här är ytterligare ett bevis på att allt du gör på mässan kommunicerar något om ditt företag. Acura, Hondas lyxbilmärke, slutar bjuda på kaffe på den stora bilmässan i Tyskland. Borta är den tjusiga kaffebryggaren och inte ens en pressträff kunde de ordna. I stället för en artikel i Dagens Nyheter om den senaste bilmodellen fick Acura en liten puff om att de är omkörda av Subaru i kafferejset. Och anar man inte en underton om att "det går nog inte så bra för Acura längre..."?


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

Västbacken sa...

Kaffe...mmm. Nu ska jag koka mig lite tror jag. Dags för kafferast för en annan ensammedkontorethemmarbetare.
Ha det bra
Kram
Lotta

Åsa Dahlqvist sa...

Jag har det väldigt trevligt med mina Nässjö-klasser just nu. Men jag är där varje dag, så det ska bli skönt med lite hemmakontorstid om några veckor.