Här är ytterligare ett bevis på att allt du gör på mässan kommunicerar något om ditt företag. Acura, Hondas lyxbilmärke, slutar bjuda på kaffe på den stora bilmässan i Tyskland. Borta är den tjusiga kaffebryggaren och inte ens en pressträff kunde de ordna. I stället för en artikel i Dagens Nyheter om den senaste bilmodellen fick Acura en liten puff om att de är omkörda av Subaru i kafferejset. Och anar man inte en underton om att "det går nog inte så bra för Acura längre..."?
Läs även andra bloggares åsikter om honda, subaru, acura, bilmässa, mässdeltagande, mässaktivitet, utställare
2 kommentarer:
Kaffe...mmm. Nu ska jag koka mig lite tror jag. Dags för kafferast för en annan ensammedkontorethemmarbetare.
Ha det bra
Kram
Lotta
Jag har det väldigt trevligt med mina Nässjö-klasser just nu. Men jag är där varje dag, så det ska bli skönt med lite hemmakontorstid om några veckor.
Skicka en kommentar