2008-08-07

Inskolning

Klockan är 07.11. Den här veckan vänjer jag mig vid att gå upp tidigt. Och så skolar jag in mig själv genom att inte jobba så långa dagar. Som i dag ska jag jobba till kl 09.30. En och en halv timmes arbetsdag. Det borde den mest semestersega människa klara av. Sen bär det av till Visingsö med barnen som fortfarande har sommarlov.

14 grader visar vår termometer på balkongen. Man blir i alla fall inte sugen på att bada.

Kommentarer från förra bloggen:

Postat av: Nina

Helt rätt att arbeta en och en halv timme. Så skulle man ha det alltid... varför har inte jag det så?? "suck". Snart dags för tjejträff. Kramar
2008-08-07 @ 22:37:20
Postat av: Åsa

Nina, det skulle vara roligt att ses snart igen! Jag missade ju Habo-utflykten i juni. Hälsa alla nugare!
2008-08-08 @ 09:38:05
URL: http://meetingmemma.blogg.se/

Inga kommentarer: