2009-08-19

Augusti-kvitter

Jaha, då var barnen på skola och dagis och jag vet att det låter hurtigt, men vad roligt det är att börja jobba igen och även uppdatera den här bloggen oftare!

Som mjukstart vill jag pusha för några twittrare att lägga till på followinglistan. Om du inte redan har ett Twitter-konto säger jag bara: skaffa ett. Det är gratis. Du behöver inte skriva en rad om du inte vill det. Men det finns massor av intressant information att hämta genom att följa andra twittrare. Särskilt i reklam- och markandsföringsbranschen finns det en uppsjö. Men börja med att lägga till de här eminenta twittrarna:


Lena Carlsson - Lena driver Kreafon Reklambyrå i Göteborg och delar med sig av sina iakttagelser kring reklam och sociala medier.



Ulrika Good - Ulrika är copywriter på Goss och skriver underhållande om reklam och livet.



Mymlan - Naturligtvis måste Sofia "Mymlan" Mirjamsdotter finnas med på din following-lista. Journalist och veteran i sociala medier-branschen och.. ja, spindeln i hela nätet.

3 kommentarer:

mymlan sa...

Ahh, tack! Nu blev jag glad.

Lena sa...

Jättetack! Dagen blev precis ännu soligare :)

Ulrika Good sa...

Och jag med! Solig och glad.